Followers

3/07/2011

Belen? Apakah?

Hello world.


Perhhh. Bangga pulak rasa di hati bila dah ada blog nih. Bangga macam baru lepas kena tangkap khawat kat toilet Petronas. Waaakhaz. Bapak hina !!. Kehkehkeh.


Btw, aku nak ucapkan tahniah dekat korang. Kerana ini post ter-latest aku. So mungkin korang adalah pembaca atau stalker terawal yang singgah kat blog aku. So, tahniah dan trimaz aku ucapkan. Kalau korang masih single dan cute (stalker perempuan sahaja). Sila tinggalkan number phone anda di ruang komen. Nanti malam aku misscall. Ok?


So, tanpa membuang masa. Let we talk bout the topic (sory, English aku macam haram..tapi aku masih bernafsu untuk poipoi ber-speakin' bahasa penjajah tersebut...baru cool~...waaaakhaz)




Belen. Anda tahu apa itu Belen? Makanankah? Mainankah? Jenama Dildo kah? Pil pencegah kehamilah kah? Tajuk lagu Justin Bieber kah? (sumpah aku fakap budak nih)


Kepada korang yang masih innocent dengan maksud 'belen'. Meh sini aku nak sekolahkan korang. According to Kamus-Dewan-Bahasa-Edisi-Cari-Sendiri. Belen itu bermaksud.....

Perempuan murahan atau bahasa sopannya dipanggil sebagai bohsia. Selalunya perempuan yang dilabelkan sebagai belen mempunyai V spot yang sudah usanag atau berkulat kerana telah di dipakai buang oleh ramai jejaka buaya yang sanggup menghidap HIV Positif secara percuma.

Now korang paham?. Bagoz. Korang memang fast leaner. Lagi-lagi kalau bab macam nih. Korang memang pantas.



So, aku sebagai jejaka yang tidak berdosa dan mempunyai nafsu yang buas seperti buaya-buaya yang lain mempunyai soalan untuk perempuan-perumpuan belen di luas sana. Mengapa korang menjadi belen. Baik korang jadi pelacur. At lest boleh dapat income. Income tuh boleh la jugak nak shoping-shoping dekat market. Beli ikan ke, sayur kobis ke, togey ke, kan?


Kenapa !!!


Kenapa !!




Why !!!!!!!!!



Oleh kerana tiada jawapan yang aku dapat dari belen-belen yang tersohor dekat Malaysia ni. So aku telah buat beberapa kesimpulan kenapa awek-awek comel nih rela jadi belen. Lest cekidout kesimpulan yang aku buat.




First Kesimpulan: Ketagih Sex


Bagi pendapat aku, mungkin dorang nih ketagih sex atau dalam bahasa kesatnya 'gila sex'. Biaq Betoi!!. Perempuan pun pandai gila sex ke?. Whos know kan. Manusia semua bernafsu. Siapa yang tak bernafsu kat sini?. Meh dekat, biar aku tunjal dahi korang.


Mungkin belen-belen nih rasa syok je bila ber-one-nite-stand kat hotel-hotel murah atau dalam kereta atau dalam toilet Giant atau dalam stor sekolah atau dalam asrama politeknik. Tuh sebab dorang tak kisah beromen dengan ramai jantan. Sebab nafsu serakah dorang dah memberontak.


Oleh sebab tak tahan sangat dengan kesedapan dan kenikmatan tersebut. Lalu dorang memberikan kata putus untuk menjadi seorang belen yang berwawasan.




2nd Kesimpulan: Meningkatkan Value Diri


Kebanyakan belen akan menceritakan dekat kawan-kawan belen yang lain tentang hubungan dia dengan ramai jantan.


‘you nak taw…semalam I keluar dengan Zack..lepas balik club kan.. dia ajak I datang rumah dia..bla bla bla…’

‘you know wat…semalam, lepas balik kelas.. boy Julia ajak I over nite…hot la badan nih..ketol-ketol…lepas tuh kan..kat dalam kereta dia..bla bla bla ..’


Aku rasa dorang berbangga dengan kehidupan social dorang. Tak pun dorang akan rasa lebih hebat atau vogue kalau keluar atau bergeli-gelian dengan ramai jantan. Makin banyak quantity jantan yang dilayan, makin tinggi quality seseorang belen tersebut. Itu hypothesis yang aku dapat buat.





3th Kesimpulan: Bodoh


Ye. Kesimpulan yang tepat. Belen memang bodoh !!




So. Korang ada kesimpulan yang nak tambah?. Jangan malu-malu, jom kongsi dekat kotak komen.




p/s:  If blog aku nih ada kekurangan…sila beri nasihat dengan aman dan sopan..peace no war !!  

No comments:

Komen Terkini

Grab This